[Epitesz-barkacs] Nemzeti idojaras

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Ápr. 3., Sze, 10:58:21 CEST

 > (Károly, csak vicceltem, ne vedd komolyan)
Tudom. :)))

Szoktam is boszankodni, amikor a magyar televozijo (foleg a Duna teve)
idojarasjelenteseben kulon kiemelik a magyarlakta teruletek
idojarasat(*) - kiveve az ausztriai magyar teruleteket. Vajon azokat
miert nem mongyak be?

Megj(*): ami rendjen is van, hisz pl. az osztrak idojarasjelentesben is
szerepel az osztrakok lakta, amde Olaszorszaghoz tartozo Del-Tirol.

Karoly