[Epitesz-barkacs] Bitumenes alátét

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Ápr. 3., Sze, 16:18:55 CEST

Nem biztos, hogy kielegito a valaszom, de nalunk a terasz fole tavaly
epittettunk uvegtetot, s annal folulrol hasonlokat tettek be a mesterek.
Annyi a kulonbseg, hogy nem bitumenes, hanem gumi van gyarilag bele
applikalva a (szelesitett) csavarfej ala. Ugy nez ki, mintha egy kalap
lenne a csavarfej, amire alulrol ra van vulkanizalva(?) gumi. Amikor
meghuzod, bombabiztos - akarom mondani, vizbiztos - lesz.
Csak azert irtam, mert hatha igy guglizva tobb szerencsevel jarsz.

Karoly