[Epitesz-barkacs] Bitumenes alátét

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Ápr. 3., Sze, 16:54:42 CEST

Ilyen csavarokat én is használtam a terasz üveglapjainak felfogatásához.
Bárhol lehet venni, ahol a kamrás polikarbonát lapokat.
Pl. itt láttam legutóbb:
http://www.ptplasztik.hu/
Ami nem vicces, hogy akiknél én vettem, most látom a weboldalukat, hogy
csődeljárás alatt vannak: metalservice.hu
Nem tudom, hányan ismertétek ezt a céget, eléggé komoly és korrekt
beszerzési forrás -volt.

Gábor