[Epitesz-barkacs] fúrógép tokmány

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2013. Ápr. 10., Sze, 13:25:52 CEST

Sziasztok!

Sikeresen szert tettem egy Tesco akció során egy fúrógép gyors
tokmányra. Örömöm lelohadt, mikor idehaza le akartam cserélni a nomame,
de hőn szeretett masinámon a szoruló, avittas tokmányt. Nem jön le. A
galád. Nincs a közepében csavar, amit kihajthatnék. Csak egy luk. Mintha
le sem lenne biztosítva. A tokmányt tőben meg tudom fogni egy 17-es
villás kulccsal, de nincs semmi, amivel ellent tarthatnék, így nem tudom
letekerni. Már szét is kaptam a fúrót, de akkor sem volt rögzítési
lehetőségem. A nagy fogaskereket nem merem erősen megfogni a
vízpumpafogóval, mert sérül a fogazat.
Help!
És előre is köszönöm a tanácsokat.

Misi