[Epitesz-barkacs] kézi fúrógép

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Ápr. 11., Cs, 10:43:12 CEST

Sziasztok!

Valamikor régen vettem egy kézi SKIL (ütve)fúrógépet. Munka közben
hirtelen lelassult, erősen morogni kezdett és amperszaga lett. 20 év
körüli életkora és sok betonfúrás ellenére még ma is  szépen megfogja az
1,5mm-es fúrót, alig üt, és rövidebb, mint az általában kapható kézi
fúrógépek.

Tudtok ajánlani megfizethető és megbízható tekercselőt? Még nem
bontottam ki, nem tudom mi éghetett meg benne.

Köszönettel
pi

U.i.: Kúpos, fogaskoszorús tokmánya van, de csak újkorában ütöttem le
egyszer róla próbaként, néhány évre rá már nem sikerült megismételni,
nem is erőltettem.