[Epitesz-barkacs] dízel adagoló javítás

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Ápr. 16., K, 17:33:22 CEST

Hali,

Hátha valakinek van tapasztalata, hogy hol tudok tömítés készletet venni,
BOSCH adagolóhoz.
A unixot már próbáltam, de ők inkább csak utángyártottal foglalkoznak és
ehhez meg nincs.

Meg egy kis tanács/segítség is jól jönne.

Menet közben elment az alapjárat és nagy gázadással ment csak az autó, majd
néhány km után már úgy sem, csak a normál 600 rpm alapjárathoz képest csak
kb. 200 rpm alapjáratnak nem nevezhető rángatózásban volt csak hajlandó
járni, a füstje fehér volt, gázadásra nem reagált.
Szűrő kiiktatva, AC jól nyomott, tehát maradt az adagoló.

Kiszed majd szétszed és a lezáró szelepnél a gumi szét volt szakadva.
Kérdeztem adagolóst, lehetett ettől ez a hiba jelenség és azt mondta igen.

Tényleg lehetett ?
Ha azt kicserélem akár jó is lehet ?
Viszont egy speckó cső aminek a végében van benne egy gumidugó, kb mint az
MZ vagy Simson szivatója csak ebbő nem lehet kiszedni azt a dugót.

Na ilyet hol kaphatok ?
És ha már szétszedtem az adagolót akkor a többi gumi tömítést is
kicserélném, mert valószínűleg azok sincsenek új állapotban.

köszi

zsolt