[Epitesz-barkacs] benzin, olaj, oldószer álló gumi lap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Ápr. 17., Sze, 20:28:23 CEST

> Köszi, az oringnek nincs ilyen, ma voltam ott.
>
> (kellett néhány o gyuru az adagolóhoz.)

??? Én náluk vettem olajálló O-gyűrűt, amit cirkulációs szivattyúba raktam az
eredeti helyére, mert hogy nem vizet, hanem trafóolajat kellett vele
cirkuláltatni. Bevált. De hogy mi az anyaga, arról fogalmam sincs.

Viszont azt tudom, hogy ha valami szilikon van olajtérben, az úgy feldagad, hogy
a térfogata akár meg is duplázódik. A sima gumi idővel fel is oldódik. Szóval
valszeg a szilikonlap nem jó.

Ellenben látatlanban megbíznék a teflonban.