[Epitesz-barkacs] LED szalag ötletelés

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Ápr. 22., H, 12:02:30 CEST

igazából a kültérre is jó fehér ledszalagon gondolkozgatok,

ezek darabolhatók is 3db-os egységként, 3db-onként 1db ellenállás
is beleöntve és 20mA-es ezeknek az egységeknek az áramzabálása.

amit én néztem 120LED/1m, ekkor 40db egység van párhuzamosan kötve.

a nálam jobban értők majd ki is számolják az 1m egység dimmelhetőségét