[Epitesz-barkacs] házi vízellátó

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Ápr. 29., H, 15:50:54 CEST

> a "hagyományos hidroforban" (kb 80 - 120 - 200 liter) a levegő a

> vízzel érintkezik, és neki is ilyen van

Az enyém állítólag 40 l-es.
Van benne egy fekete színű gumitömlő.
A gázkazános tapasztalatom az, hogy ezek a gumitömlők néhány évet bírnak ki.
A rozsdamentesnek látszó tartály, feltételezésem szerint sokkal többet bír.
Ez az egyik ok, hogy felszereltem én nem alul hagytam. Jelenleg a
nyílásával lefelé van és
nem fektetve, ahogy eredetileg tervezték. Így a levegő sem tud elszökni
belőle.
Szintén gázkazános tapasztalat, hogy a levegő elfogy belőle és pumpával
pótolni kell
időnként.

A motor fölé szerelek majd valamilyen vízvetőt.

Köszönöm a tanácsokat és jöhet, ha van még.
:-)

Üdv. Tibi