[Epitesz-barkacs] házi vízellátó

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Ápr. 30., K, 09:47:35 CEST

>Na de majd lesz rozsdavédett tartályárusító nemzeti rendszer, és majd
>akkor....!

És lesz hozzá apparátus aki ellenőrzni és úgy fogják hívni, RVNK :)
(Rozsda Védelem Nélküli Kommandó)

Igazából nem is értem, hogy miért veszik ezeket az emberek meg.

Én spec a vastelepen vettem már vagy 6 éve 2000 Ft-ért egy régi igazi vízmű
tartályt (120literes és álló helyzetű), hírdetés alapján 5000Ft-ért vettem
egy olyan szivattyút aminek szétrohadt a tartálya :) de a szivattyú még tök
jó volt. Összeraktam a kettőt és láss csodát belső lufi tömlő nélkül
működik. :)

Ugyanezt reprodukálni lehet egy használaton kívüli villanybojler tartályával
is. (vas gyújtőktől 2-3000 Ft-ért beszerezhető) Általában a bojlerek nagy
része nem azért kerül kidobásra mert szétrohadt a tartály hanem mert az
alján a tömítés szétment és csöpög, és ettől szétégett a túlmelegedés
kapcsoló és nem működik tovább, de belül a zománcozott tartály hibátlan.
(kivétel az olasz típusú ahol szándékosan egy ponton gyárilag meg van ütve a
tartály és természetesen itt rohadt ki egy kis lyukon)
Néhány vízvezeték szerelvény, meg egy nyomás kapcsoló azt kész a házi vízmű
amiben a tartály túlél több szivattyút is.

zsolt