[Epitesz-barkacs] 27mm-es lyukfúrás 50x25 tetőlécbe?

Beka beka63 at freemail.hu
2013. Aug. 1., Cs, 21:49:28 CEST

Hello Cser Tamas!

> azok  a barkács szerszámok, amikkel lukat lehet
> fúrni fába, azokat 25mm-es méretben látok
> hogyan lehetne 27-esre tágítottan kifúrni?

27-es fúrót akarsz készíteni?
Mi az akadálya?
Pörgess meg valamit, aminek az egyik vége befér
a fúrógépbe, a másik vége 27 milliméter széles és éle van.
Nem viccelek!
Nekem konkrétan van ilyen fúrókészletem.
Egy tengely, aminek be van vágva a vége.
A bevágásba jön a penge, ami egy lemez.
A lemezek különbőző szélességűek és cserélhetők.
Kb. úgy hegyesek, mint mondjuk a "W" betű.
Viszi a fát mint állat!
Olyan centi, három centi közötti pengék voltak a készletben.

    Géza