[Epitesz-barkacs] polc-tartó

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2013. Aug. 5., H, 09:52:21 CEST

Ha jól emlékszem, csak alulról volt megtámasztva, 3szög alakú, fából készült
tartóval. Valahogy ez a tartó bejött a két polc közé is olyam magasságig,
mint a polc anyagvastagsága, igy egy teljesen sík, hosszú polcot lehetett
kapni, több darabból összerakva is. Úgy emlékszem, nem kellett összeácsolni
sem a tartót, mintha tetőléc+facsavar elég lett volna az összeszereléshez,
mégis nagyon stabilnak tűnt.

KI