[Epitesz-barkacs] polc-tartó

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Aug. 5., H, 09:54:51 CEST

http://woodgears.ca/shelves/index.html

En olyan aranyokkal csinaltam, hogy: oszlop 5x5 cm, es nem ilyen saskalab
alaku a konzol, hanem csak ket oldala van ami 6-7cm magas, elore
elvekonyodo, kozotte megy egy 5x5. a poen, hogy az 5x5 feljebb van 2cm-el
mint az oldala. Igy a polclap hatra bemegy az oszlopok koze, es a ket polc
kozott is sikban van mindenki. ketto ilyet csinaltam, az egyikben 28cm
szelesek a polcok, a masikban 40, es mindketto rendesen meg van pakolva.

Vajk