[Epitesz-barkacs] Opera jelszó menedzser

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Aug. 8., Cs, 08:12:14 CEST

Köszi, de ha törlöm akkor utána már belépni sem fogok tudni arra az oldalra,
nem hogy jelszót cserélni.
Nem feltörni akarom az opera jelszavakat, hanem egyet megtudni belőle.
Miért ilyen sz.r ez ? Ha egyszer tudom a master jelszót akkor annak
birtokában miért nem tudom megnézni az oldalakhoz tartozó jelszavakat,
persze belépni azt tudok és akár az összes pénzemet el tudom utalni
valakinek, de jelszót megnézni azt meg nem ? Mekkora marhaság !!
Ez így teljesen megvezet, elkényelmesít, hogy ne kelljen megjegyezni
jelszavakat, aztán ha gond van akkor meg ráfaragtál...

Van rá program ami ki is listázza, kb. feltöri az opera titkosítását, akkor
miértt titkolódzik az opera gyártója, ha úgyis van rá feltörő program. Aki
el akarja lopni az úgyis ellopja, így meg most engem túráztatnak :))

Még jó hogy alapban minden jeszót külön eltárolok, de a bankos jelszót nem
akartam leírni hátha az ördög nem alszik.... erre csak én aludtam el azt
elfelejtettem.

Szóval nincs rá korrekt megoldás, akkor hozom az nagyágyút :)

Köszi

zsolt