[Epitesz-barkacs] gázszűrő

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Aug. 9., P, 01:06:06 CEST

Pataki István wrote:
> Lehet, hogy kérdeztem már, de az mindig aktuális:
> Sárgarész(?) finom szitaszövetet honnan tudnék szerezni?
> FÉG cirkoban ezzel szűrik a bejövő gázt egy kúpos, hollandis
> csőtoldatban. Talán 20-30mm átmérő kellene.

Szerintem ez nem gázszűrő, hanem visszaégésgátló lehet. Gázszűrő pl az autóban a
légszűrő vagy ilyesmi, ennek meg inkább olyasmi szerepe van pár alkalmazásnál,
hogy a lángfront ne tudjon a csőszakasz egy adott pontján túljutni akkor sem, ha
éghető gázkeverék van a túloldalon is, és ezen az oldalon már ég, sőt, a
gázkeverék a túloldal felé áramlik.

Neked mi a célod? Csak nem valam nagyon darabos szennyeződés is közlekedik
valami gázcsőben, és ezt akarod megfogni vele?
Lehet találni a neten ilyen néven, hogy visszaégésgátló, ilyesmi cuccokat, de pl
az acetilénhez való jó drága.

Bocs, hogy az eredeti kérdésre nem tudom a választ.