[Epitesz-barkacs] gázszűrő

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Aug. 9., P, 08:06:05 CEST

Pataki István wrote:
> Ez meglehetősen messze van a lángtól,

Persze, messze szokott lenni. PB-nél, földgáznál, ha szabad levegőt használ, sok
értelme nincs.

> és a nagyon finom szitában
> fennakad a por (vagy akármi, ami a csövön közlekedik) és idővel egy
> kemény áthatolhatatlan réteget képez, emiatt lecsökken az átengedett
> gázmennyiség.

Ez tapasztalat? Nem lehet, hogy az a por simán átmenne mindenen, beleértve a
fúvókákat is? Még sosem hallottam róla, hogy a csövön közlekedő portól bármi
eldugult volna.

Régen volt olyan kellemetlen tapasztalatom, hogy a PB-t gumicsövön kívül,
hidegben vezettem máshova, ahol kicsapódott valami oldott zsiradék, aztán az jól
eldugított ezt-azt. De ez egy más téma.

Közben olvasom, hogy gyári alkatrész, szóval csere kell. Akkor bocs.