[Epitesz-barkacs] gázszűrő

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Aug. 9., P, 10:38:26 CEST

Én azt vettem észre, hogy az előző tűzhelyünk fúvúkái rendszeresen eldugultak (szűrő nélküli fúvókák, csak lyuk az egész), de ott nem volt probléma, kicsavartam, tűvel kitisztítottam, kicsit megnyitottam a gázt, az egy kis porfelhőt lőtt ki a fészekből, visszacsavartam, és fél-egy évig nem volt gond.

Aztán egyszer a cirko lángja elkezdett csökkenni, hiába állítottam, megakadt egy - egyre csökkenő - szinten, mintha nem lenne nyomás Kerestem az okát, viszonylag hamar rátaláltam a gázcsatlakozás közelében egy hollandi alatt az említett finom fémhálóra, ami akkorra már egy szürke kemény réteggel volt bevonva, és csak egészen a szélén maradt néhány lyuk, amin a gáz átjuthatott.

Egy ugyanolyan típusú "tartalék" cirkóból lecseréltem, de nincsen több tartalék, és mire ismét eltömődik, szeretném felkészülten várni.

Üdv
pi