[Epitesz-barkacs] gázszűrő

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Aug. 9., P, 11:04:47 CEST

baromi kicsi nyomasokrol beszelunk, nem jelentos az elteres. asszem 25
millibar a nevleges. Marmint az 1 baron felul. Tehat ha _dupla_ nyomason
jon nekem a gaz, akkor is csak 2.5%-al tobb van egy m3-ben. Ennel sokkal
jelentosebb kulonbseg, hogy 1m3 gaz 30 fokban 10%-al kevesebb molekulat
tartalmaz mint 0 fokban.

Vajk