[Epitesz-barkacs] Bútor szagtalanítása

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2013. Aug. 12., H, 09:46:32 CEST

   Sziasztok!

   Ismét én, ismét szagtalanítás. (Az ágyat kukáztam, nem kínlódok vele.)

   Most egy '75-ös gyártású szekrénysor került hozzám. Azóta az egész
lakásban terjeng ez a furcsa szag... Nem dohos, hanem inkább valami
vegyszer jellegű. Talán a lakkja? Egy 5. emeleti, jó állapotú panellakásból
lett elhozva, tehát víz nem nagyon érte.

   Még a régi fajta bútorlapból van: az akasztós szekrény egy ajtószárnya
12kg-os. (Inkább valami rétegelt lemezre hasonlít, mint forgácsból
préseltre.)
Az ajtók meg nagyon sok eleme lakkozott.

   Ötlet?

     Üdv.: Horváth Zsolt