[Epitesz-barkacs] Tolókapu kerékvezetőguruló cső

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Aug. 17., Szo, 19:29:40 CEST

Hali,

Megint felizgatta a fantáziámat az utcai tolókapu elkészítése.
Már egészen előrehaladott állapotban van :) Már méricskéltem is.:)

Szóval olyat kérdezek, hogy az a cső amin gurulna a 2 kerék (1colos),
van olyan, hogy szerkezeti vascső 480Ft/m, míg a horganyzott 930 Ft/m és
kellene 9 méter belőle.

Erős a csábítás, hogy az olcsóbbat vegyem meg, de hogyan tudom a
korrózióállóságát megnövelni, hogy 3-4 év alatt ne rohadjon el annyira, hogy
összerogyik amikor átgurulok rajta egy 3.5t-s kisteherrel ?

Vagy ezt felejtsem el és inkább vegyem meg a horganyzottat ?

Amúgy utólagosan lenne a betonhoz erősítve, amit úgy képzelek el, hogy
kővágó koronggal vágok egy vályút és abba helyezem bele félig a vascsövet
majd 4-5-6-7 helyen lecsavarozom a vályú aljába fúrt tiplis furatba.
Majd esetleg valami festékkel körbe öntöm a vályút, azt jól magába szívja a
beton és kb. vízzáró lesz.. (vagy nem :))
Ez jó lehet ?

köszi

zsolt