[Epitesz-barkacs] Tolókapu kerékvezetőguruló cső

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Aug. 17., Szo, 20:58:49 CEST

Szobatudos gondolatai:
 - a belseje fog rohadni. ki kellene onteni valami szurokkal vagy hasonloval
 - a betonba furt lyuk a tiplivel koveteli hogy fagyjon bele a viz es
repessze el.
 - a valyuban allo cso alja is koveteli hogy rohadjon el.

Nekem a V palyas kerek es a szogvas ellel felfele jobban tetszik. Betonba
lefurt levert koracelok, szogvasra hegesztett fulek, helyszinen
osszehegesztve? A levert koracelt korbe lehet talan onteni szurokkal.

Vajk