[Epitesz-barkacs] Tolókapu kerékvezetőguruló cső

szlretro szlretro at freemail.hu
2013. Aug. 18., V, 08:42:41 CEST

Sziasztok!

Nalam olyan keszult 4 eve, amit Vajk is mondott:
szogvas elevel felfele, meterenkent ketoldalt lefurva a nekihegesztett
laposvas.
A szogvasnak van meg egy elonye: en vettem keramia ellenallasokat
12V / 5W-osakat es csemperagasztoval beletettem a szogvasba, igy a
jegesedes nem problema (bar kopp-kopp, eddig meg nem kellett
hasznalni).
Eddig nem vettem eszre, hogy nagyon rozsdasodna, ott egy kicsit,
ahol a kerek lejarta a festekreteget (lekentem kivul-belul).

udv,
e.