[Epitesz-barkacs] betontalcas fodem

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Aug. 19., H, 13:49:53 CEST

>Vakolni felesleges, es minden mas ami akar centikkel is csokkenti

Én meg azért egy kicsit csak kisimítanám...

A nagy rücsköket kömuves kalapáccsal leütni a kisebbeket egy betondarabbal
lecsiszolni.
Majd egy sepruvel leporolni. (szükség szerint akár vízzel befröcskölni).
Majd 3 cement, 1 mész és víz, addig keverni amíg csomómentes csokiöntet
hígságú nem lesz, majd korong ecsettel, meszelovel vagy kefével felhordani,
igény szerint akár többször is, ekkor minimum fél napos száradási idovel.
Majd ezt lemeszelni vagy diszperzitelni.
Én kültéri kerítésre tettem ilyet, meg kerítés lábazatnak, igaz ezekbe még
meszet sem tettem.
A zsalu utáni beton olyan sima lett mintha vakoltam volna. És már 3 telet is
átvészelt.
Beltéren meg örök darab és mégsem olyan lehangoló a sok lik-luk a falon,
plafonon, meg nem tudnak beköltözni annyira a pókok, bogarak.

zsolt