[Epitesz-barkacs] dugulás elhárítás

aboy aboydude at gmail.com
2013. Aug. 22., Cs, 07:47:19 CEST

helló!

köszi a válaszokat!

ez szüleim háza, 10 éves, a csatorna hálózatra szerintem olyan 6-8 éve
lett rákötve. mosogató mellett mosogatógép van, volt hogy abba is
visszafolyt a víz, de elég vacakul volt bekötve, ez most elvileg
megoldódott. kb 1 éve van ez a probléma, a tisztítások eddig
segítettek, de egyre csökkent két tisztítás közötti időtartam

használatban annyi változott, hogy most már jó ideje tényleg figyelnek
arra hogy szűrőt használjanak mindenhol (emeleten is van konyha,
fürdőszoba), és az olajos zsíros dolgokat sem öntik ki

asszem ezt a kézi kurblis csőgörényt próbálták, nem sok sikerrel, de
lehet hogy csak azért mert túl rövid volt, sajnos a konyha kb a ház
legtávolabbi sarkában van  (a szennyvíz csatornához képest) és biztos
van benne könyök is..

mi az az "aldis raketa tisztito"? :-)

olvastam olyat is hogy a cső "kihasasodhat", pl. sok eső miatti
földmozgás miatt, gondolom azon nem lehet segíteni...

üdv,
aboy