[Epitesz-barkacs] dugulás elhárítás

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2013. Aug. 22., Cs, 12:43:12 CEST

> 1. a mosogatogepbol a nemtommi ilyen feher homokszeru valamikent
> tavozik. Ami szeret leulni mindenutt. Kollegamnal ez rendszeres. Az
> lett a modszer, hogy amikor teljesen eldugult, tehat all a viz a
> csoben, akkor a falba a szifon helyett bedugja a vizes porszivot. Es
> jon vissza a cucc szepen, es egy idore jo lesz.

Nálam is azzal az egy lefolyóval van gond, amibe a mosogatógép van
bekötve. Egyszer én is már kínomban kiporszívóztam és egy csomó
fehér izé jött belőle. Nem tudom, hogy miért képződik, de láthatóan a
mosogatógép csinálja. Azóta még egyszer kellett porszívózni, azaz
kétszer tíz év alatt.

Palasik Sándor