[Epitesz-barkacs] pvc tolcsert hogyan?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Aug. 22., Cs, 15:14:49 CEST

> probaltam mar pvc-t zomiteni, nem igazan sikerul. viszont tokre

Nekem az is sikerült már. Az volt a feladat, hogy egy cso végét összezömítsem
úgy, hogy ugyanolyan csobe bele lehessen dugni.
Elotte az ugyanolyan cso végét a már említett módon kibovítettem, abba dugva a
melegített csövet sikerült.

> hogy csinalok egy sablont, ranyomkodom, felesleget kivagom,
> ranyomkodom ujra, aztan meg osszeragasztom.

Nem kell, azt a csövet kell csak megbovíteni, aminek a végére akarod azt a kis
kúpos részt elkövetni. Bovítés irányba marha nagy átméronövekményt is el lehet
érni. Nagyobbat, mint a videón látszik. Az üveg a jó módi. Valami borosüveg vagy
efféle, aminek nem meredeken no az átméroje a nyakától lefelé.

Olyat is lehet csinálni akár, hogy a kúpos felület (az üveg) van megmelegítve,
és a hideg vagy csak kicsit elomelegített cso van rányomva. Csak az a rész
melegszik meg puhára, ami hozzáér, ezért az eredeti átméroju rész nem roggyan
meg. Ez pesze valami nagyobb tömegu sablonnal jobban megy, ami tartja is a hot.
Üvegnél meg lehet a lánggal nyalogatni a már kúposodó pvc csorészt, miközben
folyamatosan nyomod rá az üvegre.