[Epitesz-barkacs] pvc tolcsert hogyan?

szlretro szlretro at freemail.hu
2013. Aug. 22., Cs, 15:17:31 CEST

Mi van ha az egesz elejet lemezbol keszited?
Laposra (szepen) eldolgozni azt sem lesz egyszeru sztem, de
tartosabbnak tunik, mint egy ragasztott muanyag (tudom, vannak igen jo
ragasztok es jo technologiaval lehet jobbat is csinalni :), de
szerintem egyszerubb lemeznek nekiesni).

Orultem mikor meglattam a video-t, mert azt hittem csak en vagyok
annyira marharepa, hogy gipszkartonozasnal a plafon es a lap
talalkozasat ugyanigy toltottem ki, csak kisebb meretben: sziloplaszt
kartust hasznaltam.

udv,
e.

--
Üdvözlettel,
 szlretro                            mailto:szlretro at freemail.hu

"bomba, tnt, kensav, H2SO4, saletromsav,HNO3, glicerin HOCH2CH(OH)CH2OH"