[Epitesz-barkacs] dugulás elhárítás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Aug. 22., Cs, 15:20:52 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Amelyikeken en jartam, azokon nem. Azokon jo sok levegot
> buborekoltatnak at rajta es bacikkal alakittatjak at tisztavizze es
> viragfoldde.

Az egy másik fázis. Sokat jártam az északpesti szennyvíztisztítóban. Ott
akkoriban bazi dobszűrők választották ki a szennyvízből a dzsuvát, de előtte
tényleg tolták bele a vaskloridot. Meg mást is, csak annyira nem volt módom
megfigyelni.

Aztán voltak medencék, amikben folytatódott a művelet, asszem ott volt biológiai
tisztítás.

Na aztán a csatművet se kell félteni. Van ez a tókert lakópark, aminek a tavába
beleeresztenek szennyvizet is. Itt meg cikk-cakkban vezetik az elején a vizet
növényekkel alaposan telenőtt helyen. Ha nem tört volna át a víz pár helyen,
hogy ne kelljen neki végigmenni a nagy felületeken, lehet, hogy működne is. De
így a tó vize szerintem baromi mocskos, tán még fertőző is. Ennek ellenére
vannak benne halak meg kacsák, és van, aki pecázik is belőle. A levegő se
szagtalan pedig a környéken. Na nem, mintha a dunából nem pont a bele folyó
szennylé környékén pecáznának legszívesebben!