[Epitesz-barkacs] falba doboz

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Aug. 22., Cs, 17:43:01 CEST

Elore bele kell nyomkodni a gipszet (a lyukat elotte kitisztitani, majd
jol benedvesiteni!), s utana a dobozt. Meg szokott az szepen maradni, de
ehhez a "gipszes" doboz kell, nem a sima falu, ami pl. gipszkarton
falakhoz keszult. Esetleg a szeleknel meg bele lehet utolag simogatni
potlaskent is gipszet, hogy egyreszt szebb legyen, masreszt jobban tartson.

Igen, kezzel, vesovel vagy kalapacsfuroval szoktam kiutni a kozepet.
Kijon az szepen, par jol iranyzott utes eleg neki. A batrabbak
komuveskalapaccsal is csinalhatjak, veso nelkul.

Karoly