[Epitesz-barkacs] Kerékpár nyereg elektromos fűtés

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2013. Aug. 23., P, 10:18:26 CEST

   Vettem tavaly kimondottan prosztata kímélőt! Ez középen
lyukas, tehát elvileg nem nyomja a prosztatát. A bicajboltban
direkt így kértem és ezt adták.
   (Valami netes kis orvosi filmben láttam, hogy a sok ülés
a nyeregben gyakorlatilag a prosztata masszírozása révén
izgatja a prosztatát és ez okoz valami nyűgöt, de nálam
nem csak ez a probléma.)

    Üdv.: Horváth Zsolt