[Epitesz-barkacs] Kerékpár nyereg elektromos fűtés

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2013. Aug. 23., P, 10:24:48 CEST

   Az ötlet nem rossz, de nem csak melózni járok bicajjal, hanem
bevásárolni is. (Meg a városban szinte bárhová postára stb.)
   Egyébként 3,5 km-re vagyok a munkahelytől, kb. 15-20 perc,
amíg leérek.
   Van dinamó a bicajon, arról megy a LED-es világításom. Nem
tudom, elég lenne-e, legjobb lenne valami akkus megoldás. Az
sem baj, ha 2-3 naponta töltögetni kell.

    Üdv.: Horváth Zsolt