[Epitesz-barkacs] uzleti celu:)

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Aug. 27., K, 12:56:09 CEST

Az nem tudom mit jelent, de érdekelne, mert én eléggé sokat kapok a
zörgésemért.
Mondjuk 8 után semmit, addig meg bármit?
Mert ekkora gépeknek azért van hangja, főleg rezgése.

A lakásom két szintes, és elektronikus dobot használok, amit direkt
felvittem a felső szintre, tehát a saját magam alatta lakója vagyok, és
a dobot csak fejhallgatóval használtam, de még ezért is jött a szöveg,
azt mondta a nő, hogy ő még így is hallja, és rossz hatással van az
agyhullámaira. Mindezt a nap bármelyik szakában, mert munkanélküli.
Végül vettem egy zajszintmérőt, és megmértem, hogy az én alsó szintemen
is csak valami 32dBA ha jól emlékszem, amit még beszéddel is nehéz
összehozni, csak nagyon suttogva. Ezt elmondtam neki, azóta nem szól,
nyilván felfogta, hogy hiába hívná rám a jegyzőt.

Gábor