[Epitesz-barkacs] uzleti celu egyben

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Aug. 27., K, 19:45:33 CEST

Nem tudom azt szépen hogy kell mondani, a pofa felső éle és az alatta
levő sík távolsága mennyi? Mondjuk befogási mélység lehet?

Az a helyzet, hogy én inkább finomabb munkákat szoktam csinálni (főleg
műanyag, fa), még gondolkozom mennyire tudnám ezt kihasználni. Eléggé
használtnak tűnik, a befogás síkja stb. mennyire viseltes?

Gábor