[Epitesz-barkacs] uzleti celu egyben

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Aug. 28., Sze, 10:49:55 CEST

Szerintem másról beszélünk. Elsősorban ujjmaróval marok ki dobozok egy
lapjából valamilyen alakot. Pl. 2-es maró, 1mm falvastagságú műanyag
doboz, a maró bemegy valahova belülre, ott bemerül az anyagba, tesz egy
kört, a körbemart rész kiesik, és kész a munka (kontúrmarás). Nekem az a
klasszikus műhelymunka, hogy egy darab vas egy komplett oldalát lemarom
pl., az nem fordul elő.

Ehhez a munkához kell minden egyes munkadarabot ugyanoda pozicionálni,
hogy mindegyiken ugyanoda kerüljön a kivágás. A satut ha hosszában
fogatom fel, az álló pofa és a satu teste Y és Z irányban megadja a
munkadarab pozícióját, de az X-hez kellene valami ütköztetés, amit egy
ilyen magas satuval keresek ötleteket.

Gábor