[Epitesz-barkacs] pince/szuteren/garazs kerdesek

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Feb. 26., K, 00:38:28 CET

hat nemtudom. vajon mennyire szopas a 9 zsaluko osszesen 36 fulet
leflexelni?

a vas meg rendes tomorites az nyilvanvalo. a szopasom egyik resze abbol
jon, hogy egy sokkal komolyabb epitkezesekhez szokott statikus tervezte a
statikat. es neki a beton piller, meg a nem hasznalunk hegesztett halot
hanem szalvasbol 16.5centinkent meg hasonlok az tokre alap.

Vajk