[Epitesz-barkacs] ólomlemez hogyan

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Feb. 27., Sze, 10:49:57 CET

Ha már így beindult a lista :) akkor kérdezek:
Hogyan lehetne kb. 3mm vastag, 50 cm széles és vagy 6 méteres csíkokat
készíteni a lehető legegyszerűbben ?

Addig eljutottam, hogy megolvasztom és kiöntöm egy sík felületre az ólmot,
de ez nem lesz egyenletes, és nem lesz hosszú stb...

Arra gondoltam, hogy kellene egy lemezhengerlőmű, de most így hirtelen nincs
ilyenem itthon :)
Esetleg lenne valakinek ilyen készen vagy 5let, hogy miből lehetne gyorsan
összedobni egy ilyet amibe be tudom tuszkolni a síkra öntött ólmot és ha
kell többszöri áthengerléssel elérni a kívánt vastagságot ?
Vagy bármi más 5let hogyan tudnám előállítani a fenti méretet ?

Ez a téma nem arról szólna, hogy az ólom meg az ólomöntés így meg úgy
veszélyes...

köszi

zsolt