[Epitesz-barkacs] Infrafűtés - hőleadás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Jan. 3., Cs, 13:23:03 CET

Hofferek Attila wrote:

> Mi lenne, ha vennél egy ilyen anyagú nadrágot is, és úgy hordanád,
> hogy a felső része nincs beletűrve a nadrágba, hanem rásimul kívülről?
> Akkor hiába folyik le, nem engedi alul sem be a bőrödhöz. És mindezt
> közvetlenül, alsógatya nélkül...

Te is félreérted.
Nem az a bajom, hogy a bőrömnél vizes a cucc, hanem hogy kívül vizes! Pl van
rajtam egy hosszú akármi nadrág a felső nadrág alatt. Ezt nem húzhatom rá az
esőkabátra, mert az esőkabát műanyagja a bőrön nagyon kellemetlen. Ahol az
esőkabát véget ér, ott kezdődik a baj: a lecsurgó víz kijut a külső
nadrágfelszínre, és úgy nézek ki, mint aki behugyozott, beszart (hasmenés, csak
nem színes). Ez persze hideg is, de nem olyan kellemetlen, mert a kabát leér
idáig. Persze, ha leülök, a kabát is vizes lesz emiatt.

Szóval nekem azt kell kitalálnom, hogy a fent összegyűlt víz ne csurogjon le,
vagy ha mégis, az valamibe csurogjon, amit ki lehet önteni. :-) Ezt az utóbbit
nem fogom tudni megoldani, marad az, hogy az esőkabát alatti réteg képes legyen
felfogni 2 liter vizet.

Na de amíg ez átázik, addig qrvameleg. De legalább hamarabb ázik át. :-)
Abban kellett gyakorlatot szereznem a mit vegyek fel témában, hogy amikor már
átázott, és épp a szeles dunaparton lófrálok, akkor ne legyen gáz, jó legyen még
a közérzetem, ne akarjak megfagyni. Csak még nem tökéletes. Na de fel a fejjel -
mondom magamnak - jön a tavasz nemsokára. :-)