[Epitesz-barkacs] Vajon zárlat?

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2013. Jan. 8., K, 21:58:19 CET

Sziasztok!

Kaptam egy diszkó lámpát kölcsönbe, a szilveszteri bulimhoz. Sajnos ezt
sem tudtam alkalmazni, mint a lézeres lámpát, amit a posta nem hozott
meg időre. Szóval ez a lámpa egy régi, házilag készitett pilács. A
gazdája szerint ki volt benne égve az égő. Ezt kicseréltem, de nem lett
jó. Azonnal kiveri az üvegcsöves biztosítékot, ahogy bedugom a
konnektorba. Leakasztottam mindent a reduktorról, de így is szénné
égette az 1,6A-os biztosítékot. Kijelenthető,hogy kapufa a trafónak?
Egy ovál vasmagon két tekercs van sorba kötve mind a szekunder, mind a
primer oldalon. 230/12 voltos lehet, mert az égő 12 v-os és direkt van a
trafóra kötve. Ezen kívül egy elektronikát hajt még, ami egyenirányítás
után egy mikrofontól kapott jel alapján mozgat egy tükröt egy léptető
motor segítségével.
Szóval arra lennék kiváncsi, hogy a trafó rossz, vagy csak egyszerűen
kicsi biztosítékkal próbálkoztam.

Misi