[Epitesz-barkacs] Mubor vegtelenitese kerdes

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Jan. 17., Cs, 10:09:42 CET

utanna a toldas ki van teve hajlitgatasnak es hasonlonak?

nekem ugy tunik, hogy mindenkeppen reskitoltesre mesz. megoldas lehet az
is, ha nincs res.

pl ha merev feluletrol beszelunk, akkor mint a furnerozas. felragasztod a
kettot, atfedessel, a fedesnel nem teszel ragasztot. acelvonalzo mellett
nagyon eles szikevel atvagod mindkettot a fedesnel. felul leesik a
hulladek, alulrol hosszaban kihuzod. aztan ovatosan felhajtod es
alaragasztozol. a ket merolegesen vagott el tokeletesen egymasnak fog
fekudni.

Vajk