[Epitesz-barkacs] Kemeny beleles

Tanács Dávid Szilveszter tanacsdavid at sosperec.hu
2013. Jan. 30., Sze, 14:02:14 CET

Sziasztok!

Koszonom a multkori terpentines tippet, meg sajnos nem
tudtam elmenni oda.

Van egy kemenyunk, amit jo lenne kibelelni,
legalabbis a kemenysepro nagyon lelkesen terel ebbe az iranyba. Sajnos a
belelesi araktol kicsit ketsegbe estem, igy felmerult a sajat
kivitelezes, mint lehetoseg. Mennyire fognak engem megszexualni, ha nem
felkent, hirdetett kemenybelelo vallakozas csinalja, hanem en?

Meg
csak az otlet van meg, es a lelkesedes (foleg emiatt:
http://www.instructables.com/id/Chimney-Liner-Installation-Step-By-Step-Guide/),
de lehet kapni kozforgalomban ehhez anyagokat? Nalam 2 kiallas van
(vizmelegito, fali melegito furdoszobaban), egymas alatt kb. 30 centire,
de az egyik nagy (boiler) a masik kicsi, 105mm-es csatlakozas.

Meg
tudom en ezt csinalni?

dá