[Epitesz-barkacs] Kemeny beleles

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Jan. 30., Sze, 14:22:35 CET

Szia,

> legalabbis a kemenysepro nagyon lelkesen terel ebbe az iranyba. Sajnos a

Valamit át kell vetetni ? Vagy gáz van kötve a kéménybe ?

Ha a fentiek nincsenek akkor nagyívben keringve és magrasról senkit sem
érdekel mit nyavalyog a kéményes.

Ha magadnak csinálod akor olcsóbb, de sok idő. Tehát vagy pénzed van vagy
időd... :)

Egyáltalán milyen füstgáz keletkezik ?

Ezt még hozzá:
>Allitolag mar nem szabalyos. Tavaly mondta, hogy ezt jo lenne

A más pénzén én is szeretném, hogyha az magyarországi autóállomány maximum
életkora 10 év lenne, ha saját pénzem akkor jó lesz a 30 éves is.

zsolt