[Epitesz-barkacs] Kemeny beleles

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Jan. 31., Cs, 10:36:36 CET

Tizenpár éve, amikor még volt családi házam, magamnak béleltem azzal a
hejlékony csővel. Pont azt nem volt könnyű megcsinálni, amiről Dávid ír,
hogy a vastag csőbe bekötni a vékonyabb csatlakozást, mert be kellett
juttatni valahogy a kéménybe egy T idomot, arra gyártatni bádogossal egy
szűkítőt, és ezt mind ott belül össze popszegecselni. Végül valahogy
megoldottam, igaz, néha letiltott a bojler, abban volt valami
visszaáramlás detektor. Lehet, hogy sok volt neki a kanyar.
Ha mestert hívok, az nem küzdött volna gondolom ennyit, csak szétvés ott
mindent, hogy száraz, biztonságos érzés legyen bepakolni a kéménybe.

Gábor