[Epitesz-barkacs] Falfesték lekaparása...

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Júl. 8., H, 15:17:41 CEST

lekaparni spakli szerintem. kb merolegesen tartva a feluletre. jo szeles
spaklik is vannak.

a meszben szerintem az a poen, hogy nincs rajta mit egyen a penesz. tehat
hiaba lesz nedves, nincs penesz mert nincs mit egyen.

en kaparas utan meszes glett, es meszeles modszerrel csinalnam. ha a
vakolat nem laza, nem porlik, akkor elkerulheto a falfix.

Vajk