[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Júl. 8., H, 19:38:48 CEST

Zsolt wrote:
> Én is néztem, hogy látszólag nem permetez semmit sem, de érezhetően
> kevesebb lett  a szúnyog, sőt egészen kis apró szúnyogok vannak csak,

Másnap semmi se volt. Ismerős azt mondta, hogy van egy másik módszer is, amivel
a vízben, még lárva korukban pusztítják el őket. Kell is, mert a hírek szerint
(nem mondták, mekkora területen) napi 1 milliárd kelt ki.

Itt egy felvétel, hogy is csinálták. Bár ezen a jutubos videón sokkal bátrabban
szörfölt a pilóta, mint nálunk. De itt nem is volt szükség ennyire lemenni, mert
totál szélcsend volt az akció idején. Szerintem olyan 100-200m közötti
magasságban mehetett.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YPWodfWtBPk

Van egy rész, ahol erdő fölött megy, ott durván kinyitja a csapokat. :) Vagy
lehet, hogy csak kibukkan az árnyékból.