[Epitesz-barkacs] Falfesték lekaparása...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Júl. 9., K, 10:04:08 CEST

Zsolt wrote:

> Ezért írtam flóraszeptet, az nem folyik mint a hypo, fel tudod kenni
> hagyni kell "megszáradni" és utána lemosni.
> A lemosás után is marad belőle a falon és így sokáig nem penészedik.

Biztos, de azért a töményebb hipó egész más műfaj. A flóraszept szinte bőrbarát.
:-) Amaz meg leszed egy réteget a bőrből. Valszeg egyszerűen feloldja a penészt.
Minden feketeség maradéktalanul eltűnik. A szóró művelet miatt nem is kell
hozzáérni. Mivel nem dukkópisztoly minőségű, hanem csak permetez, nem kell
megfulladni sem.

Jobb, ha azért nem tér vissza, mert el van teljesen pusztítva, meg a levegő
páratartalma nem teszi lehetővé az újratelepedését, mintha a falon marad
ellenszer, de azért ez se elvetendő persze.