[Epitesz-barkacs] Hőhíd terasz becsatlakozásánál.

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Júl. 9., K, 13:43:44 CEST

>Találtok hibát a gondolatmenetben?

Én nem vagyok kőműves, építész, statikus, stb., de szerintem ott tönkre fog
menni a falszerkezet.
Ha kívülről le tud hűlni 0 fok alá akkor a lecsapódott víz megfagy, de mégha
nem is fagy meg az a nagy hőingadozás téli és nyári között szétmozgatja és
az évek alatt tönkre teszi a falszerkezetet.

Én csak abban látom a megoldást, hogy terasz, körbeszigetel, a tetején is
legalább 2cm hungarocell, már nem engedi annyira áthűlni.

zsolt