[Epitesz-barkacs] Hőhíd terasz becsatlakozásánál.

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Júl. 9., K, 14:20:44 CEST

Habar nincs jobb megoldas, de amit en ertek a problemabol:

1. nem a hokapacitas szamit, hanem a hovezetes. A problemas csomopont
minden oldalan ha valamilyen tavolsagig szigetelsz, akkor megnoveled az
utat, amin a "hideg vegig kell menjen". Tehat ha a terasz aljat a faltol
mondjuk 1m savban leszigeteled, meg a falat is a terasz aljatol lefele 1m
savban, meg a terasz felett is 1m savban, akkor mar csak a terasz tetejen
tud bemenni a hideg, ami a falba meg a terasz aljanak szigeteletlen reszen
bemegy, az eloszor 1m-t kell menjen mire a lakashoz er.  Akar csak
atmenetileg, telire tehetsz a tetejere is egy par xps tablat, nem olyan
csunya az, lehet ra tenni valami mokas butort.

2. a belso hungarocellel ugy tud baj lenni, hogy a lakasbol a para eljut a
kulso oldalahoz, ahol hideg van, mert el van szigetelve a lakastol
hoaramlasilag. Ezert ott lecsapodik, es viz lesz belole. Es nem megy el
ahol jott, mert mar nem para, es mar nem tud para modjara kozlekedni. Ezert
tennek a belso oldalon XPS-t, vekonyat, minnel nagyobbat egy darabbol. Es a
lenyeg, hogy kivul vastagabb legyen mint belul, igy nem lesz a belso 2
centis kulso oldalan tul hideg.

Vajk

Vajk