[Epitesz-barkacs] Hőhíd terasz becsatlakozásánál.

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Júl. 9., K, 14:29:14 CEST

Szia Zsolt!

Van abban valami, hogy ott tönkre fog menni a falszerkezet.

Viszont a terasz körbeszigetelését nem tartom ésszerűnek.
A terasz kb 20 cm vastag, a szélén 40 cm.
A vízszintes felülete 2x17 m2
A függőleges felület, a széle és a keret belülről, emlékezetből,
hasráütés szerűen 2-4 m2.

A csatlakozás felülete, érzésre 40 cm x 40 cm.
Vagyis kb 0,16 m2 felület az ahol a hő szökni tud. Ezt a hőt majdnem 40 m2
felületen
visszatartani elég szép feladat. Durván 240 szeres a felületek aránya, vagy
még nagyobb.
Józsi, biztos ki tudja számolni, de nekem nincs kedvem hozzá, hogy milyen
hőviszonyok
lennének, ha a teraszt körbeszigetelném valamilyen szigetelőanyaggal.
Érzésre azt mondom, hogy 2 cm vastagságú hungarocell semmit sem érne.

De ez az én becslésem.

Üdv. Tibi