[Epitesz-barkacs] Hőhíd terasz becsatlakozásánál.

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Júl. 9., K, 16:25:52 CEST

mindenkeppen komoly feluletet kell szigetelni. most azert egy tenyernyi a
hideg felulet, mert az aramlo ho melegen tartja a tobbit. ha a tenyernyi
reszt leszigeteled, akkor oda direktben nem tud menni a ho, ezert sokkal
hidegebb lesz mint volt, es oldalrol fog aramlani a ho oda. ezert a foltod
kornyezete sokkal hidegebb lesz mint eddig, es most ott fog peneszedni.

Vajk