[Epitesz-barkacs] video szerkesztő

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Júl. 10., Sze, 10:27:04 CEST

Hali,

Bocsánat a nem kifejezetten barkács téma miatt, de mégis az.
Vettem egy autós "biztonsági" kamerát.
Tulajdonképpen egész jó, a szélvédőre tappancsolva működik és s képminőség
is élvezhető.

De én soha nem arra karom használni amire kitalálták.
Na itt jön be a barkács.

Ezt motorra felszerelve csak fejjel lefelé tudom megtenni, ekkor persze a
felvett videó is fejjel lefelé van.
A fordítva felszerelem nem működik mert a kialakítás nem olyan meg motoron
kicsit korlátozottak a lehetőségek. Meg akartam fordítani benne a ccd-t, de
a sok eres nagyítóval is alig látom fólia kábel nem enged annyit, a
kicserélem hosszabbra esélytelen.

Ezért marad a videó fejre állítása vagyis a videó anyag 180 fokkal történő
megforgatása.

Na erre keresek megoldást, rendkívűl egyszerű program kivitelében, ami kb.
ezt tudja és mást nem is :).
Adobe premiere - pilótavizsgás, kilőve.

köszi

zsolt